onsdag 4. januar 2012

Tromsø!

Imorgen skal jeg dra til Tromsø sammen med mamma. Vi skal ta tidlig bussen dit, veldig tidlig! Bussen går i 5 tiden tror jeg. Er veldig glad for at jeg klarer å sove på bussen. Mamma skal på en undersøkelse og jeg skal være med å besøke Silje. Silje har jeg kjent siden 1.klassen og har mange artige og fine minner sammen! Silje fikk for noen dager siden beskjeden om at hun har blodkreft. Hun har laget en blogg der hun forteller hvordan dagene hennes er. Trykk -> HER <- for å besøke bloggen hennes. Hun er utrulig sterk så dette kommer hun til å klare bra og hun har en utrulig familie som støtter henne. Og fantastiske venner som også er der for henne!

Jeg elsker musikk, for det meste alt av musikk. I det siste har jeg hørt en god del på James Morrison - I  Won't Let You Go. Synes nesten litt synd i mamma som så å si alltid må høre på den musikken jeg hører på. Er ofte jeg hører mamma plystre på sangene jeg har hørt en del på de siste dagene. Hehe, er litt artig også da.

When it's black,Take a little time to hold yourself,Take a little time to feel around,Before it's gone,

You won't let go,But you still keep on falling down,Remember how you saved me now,From all of my wrongs yeah,

If there's love just feel it,If there's life we'll see it,This is no time to be alone, alone, yeah,I, wont let you go,

Say those words,Say those words like there's nothing else,Close your eyes and you might believe,That there is some way out yeah,

Open up,Open up your heart to me now,Let it all come pouring out,Theres nothing I can't take,

If there's love just feel it,And if there's life we'll see it,This ain't no time to be alone, alone, yeahI, wont let you go,

If your sky is falling,Just take my hand and hold it,You don't have to be alone, alone, yeah,I, won't let you go,

And if you feel the fading of the light,And you're too weak to carry on the fight,And all your friends that you count on have disappeared,I'll be here, not gone, forever, holding on, Oh,

If there's love just feel it,And if there's life we'll see it,This ain't no time to be alone, alone, yeah,I, wont let you go,

If your sky is falling,Just take my hand and hold it,You don't have to be alone, alone, yeah,I won't let you go,

I wont let you go, I wont let, x 2,I won't let you go x 2,


 
~Lone Elisabeth~

1 kommentar:

  1. Annette Nilssenjanuar 04, 2012

    Håper det blir å gå bra med Silje, lykke til imorgen :)

    SvarSlett