torsdag 12. januar 2012

Svar på spørsmålsrunden



Her er svarene på spørsmålsrunden; 

hmm kan vell vær den første :P har 3. spm,
1 kem e æ:P
Sorry, men det vet æ dessverre ikke… Fant til slutt ut at det va dæ Simon

2. kordan bil/kjøretøy skal du ha når du får lappen/setvikatet?
Til æ får pænga te å kjøpe egen bil så blir det kansje en nissan nv200, men har løst på en BMW!

3. Har du noensinne tenkt å få dæ, 1, Tattoo 2, Piercing eller 3, annen form får kropsmalding/utsmykking
Har vældi løst på tattovering, men vet ikke om æ blir å ta det. Har nok tænkt på piercing flere ganga, men får se ka æ tørr å ta xP e nok litt små redd sånt xP

Kan ikke du svare på videoblogg? :D
Her er noen spm:

* Hvordan er det å ha en veninne som har kreft?
Før å være ærlig er det egentlig forferdelig, kan ikke forestille meg hva hun går igjennom. Men som jeg har sakt til henne så kommer jeg til å støtte henne hele veien og vist det skulle være noe så skal hun bare si ifra. Jeg vet at hun er sterk og at hun kommer til å klare dette!

* Er du intressert i gutter, evt. hvorfor har du ikke kjæreste?
Ja, jeg er interessert i gutter. Har ikke kjæreste fordi jeg ikke har funnet en som tar meg for den jeg er.

* Du har nevnt at du jobber sammen med moren din, er ikke det litt rart?
Er egentlig ikke så veldig rart. Siden jeg var lita har jeg vært med mamma på jobb, så er ganske vant til å være sammen med henne. Er litt rart å si Anita i stedet for mamma, men det er en vanesak. Noen ganger glemmer jeg meg av å sier mamma, men tror ikke så mange legger merke til at jeg sier det.

Ska du få dæ tatovering en gang?:):P
Har løst på tatovering, men vet ikke om jeg blir å ta det. Blir ikke i år for å si det sånn.

Hva er din mening om piercing i ansiktet ?
Syns ikke det e fint når man får førr mange, tre-fire e nok i fjeset.

Hvorfor blogger du ?
Startet med en hjemmeside for hundene og skrev dagbok der. Men etter en stund ble jeg lei det og valgte å lage meg en blogg der jeg skrev om det jeg også gjorde. Og ikke bare om ting som hadde med hundene å gjør.

Hva er det beste du vet å spise til middag?
Det beste jeg kan spise til middag er nok fiskekaker, potet, raspa gulerøtter og makaroni.

Hvilket godteri liker du best?
Må nok bli smågodtet vi selger på jobb. For det er alltid ferskt.

Hvor tror du at du er om 5 år å hva gjør du da?
Vet ikke helt hvor jeg er om fem år, men satser på at jeg nettopp er ferdig med utdannelsen som toller. Kan godt hende jeg er nede i Oslo, men hvem vet..


-        Hvem liker du?
Den jeg liker vet det selv og det er nok ;)

- Holder du på med noen?
Nei ikke for tiden

- Har du noen nyttårsforsetter?
Har noen;
·       At jeg skal trene mer
·       Bruke mer tid på hundene
·       Spise sunnere

- Hva er det beste du vet å spise?
Det må nok være mammas hjemmelagde pizza.

- Hvem er din aller beste vennine?
Therese og Bitteh, kan snakke om alt med de.

- Hva liker du best å gjøre på fritiden din?
Liker å være sammen med vennene mine og liker veldig godt å holde på med sang.

- Hva er det verste du vet å gjøre på fritiden din?
Det er nok å sitte å gjøre lekser selv om det kan også være artig.

- Hva er drømmeyrket ditt?
Akkurat nå drømmer jeg om å bli toller, men har som mange andre en liten drøm om å bli noe som har innen sang å gjøre.

- Hvilken skole går du på?
Solhaugen Videregående Skole, Narvik

- Hvilken linje går du? Hvorfor?
Medier og Kommunikasjon

- Valgte du rett linje?
Ja, jeg valgte nok rett linje. Stor koser meg på denne linjen og det er veldig artig det vi gjør.

- Har du noen dyr? Hvordan? Mye jobb?
Har to hunder, Cavalier King Charles Spaniel. Er en god del jobb med dem ja.

- Hvor mange ganger i uken jobber du? Tjener du mye?
Jobbe alt fra 1-3 daga i uka, fast og ekstra hvis det trengs. Tjener nok.

-Kan du svare på video?
Svare ikke på video denne gangen



~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar