torsdag 26. januar 2012

♥ Dag 10 - Min daglige sminke

Min daglige sminke er ikke så mye akkurat. Jeg tåler neste ingenting av sminke og har valgt å ikke kaste bort masse penger på å kjøpe forskjellige typer med sminke for å finne ut om jeg tåler de. Til daglig bruker jeg kun mascara, vis jeg skal pynte meg så bruker jeg kanskje litt øyenskygge og litt mer.
Denne mascaraen bruker jeg mest.
Og av å til bruker jeg denne. 

Når jeg våknet idag hadde jeg veldig ondt i hodet så jeg la meg ned til å sove igjen etter at jeg hadde sendt melding til Bitteh for å si at jeg ikke kom på skolen idag. Var også en tur hos legen og jeg slapp heldigvis å ta blodprøve. Ble bare et lite stikk i fingeren. Men den prøven viste ingenting så nå skal jeg ta smertestillende når hodepinen er på det verste å se om det blir bedre.

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar