mandag 16. januar 2012

20 dagers utfordring!


Har prøvd dette før men husket ikke på det.  I det siste har jeg vært flink å husket på bloggen så nå skal jeg prøve på nytt!

♥ Dag 1 - Skriv 10 ting om deg selv

♥ Dag 2 - Bilder av det du kjøpte\bestillte sist.

♥ Dag 3 - Bakgrunns bildet på datan og mobilen din.

♥ Dag 4 - Et bilde av min håndskrift.

♥ Dag 5 - Et bilde av telefonen min.

♥ Dag 6 - 1 eller flere sanger du ikke blir lei av

♥ Dag 7 - Drømme outfit.

♥ Dag 8 - Min favoritt bok akkurat nå 

♥ Dag 9 - Min favoritt blogg akkurat nå 

♥ Dag 10 - Min daglige sminke

♥ Dag 11 - Et program du er hektet på akkurat nå.

♥ Dag 12 - 6 fine blogger

♥ Dag 13 - Del de 10 første sangene på din spotify liste

♥ Dag 14 - Dine favoritt tv serier.

♥ Dag 15 - En skuespiller du liker.

♥ Dag 16 - Nye sanger som du liker akkurat nå.

♥ Dag 17 - Bilder av mine parfymer. 

♥ Dag 18 - 5 Ting jeg elsket da jeg var yngre.

♥ Dag 19 - Et bilde av mitt\mine favoritt plagg.

♥ Dag 20 - 3 fine ting som har skjedd de siste 20 dagene.


~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar