tirsdag 3. januar 2012

Bitteh!!!!

Idag kom endelig Bitteh "hjem" til Narvik. Hadde ikke sett henne siden siste skoledag før jul så jeg gledet meg veldig til å se henne igjen. Idag har jeg bare slappet av og stellet hundene. Når mamma kom hjem fra jobb dro vi til byen å så på litt klær. Men kjøpte ikke noe. Etter jeg hadde vært på senteret kjørte mamma meg til Bitteh. Etter att Bitteh og jeg hadde snakket i over en time, begynte vi å gjøre det vi egentlig skulle gjøre.

Jeg fikk en inspirasjons kalender av mamma til jul og i den står det et ordtak for annen hver dag. Har bestemt meg for at jeg skal legge ut dette ordtaket. Så annen hver dag kommer det et.

My life has no purpose, no direction, no aim, no meaning, and yet I'm happy.
I Can´t figure it out. What am I doing right?
(Charles M.Schulz)

~Lone Elisabeth~

1 kommentar:

  1. Sykt koselig å se dæ igjen lille snupp <3 du ana ikke kor mye æ har savna dæ ;*

    SvarSlett