fredag 27. januar 2012

♥ Dag 11 - Et program du er hektet på akkurat nå.

Det må nok være Home and Away. Har sett på denne serien en god stund, jeg ser på den på nettet så jeg er kommet en del lengre enn de episodene som går på tv nå. Så jeg skal ikke skrive noe om hva som skjer, kan ødelegge for andre som følger med på tv.

Nå ligger jeg på sofa'en og ser litt på tv, har heldigvis ikke like ondt i hodet idag men føler meg slapp og ikke helt iform så jeg ble hjemme. Har egentlig jobb helg, men blir nok ikke noe av den. Å jeg som gledet meg til å jobbe! Jaja, det kommer flere jobb helger for å si det sånn.
Fint å ha noe å lese når man ikke klarer å se så mye på tv'en og mac'en.

Haha, Amigo som ligger i sofa'en sammen med meg. Shanto ligger å sover rett atmed mat skålen sin, tror ikke han har spist opp maten sin... 

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar