fredag 13. januar 2012

Dagen idag

Idag var jeg først på skolen, å Halvor var så snill å lot oss gå tidlig idag! Var utrolig fint at vi fikk gå litt før, for da slapp jeg å stresse til jobb. Tiden gikk egentlig fort idag på jobb, utrulig fort. Liker når det er sånn. Når klokken blir 19, bruker vi alltid å moppe butikken. Idag satt jeg ikke i kassen da så jeg moppet, Hadde moppet litt over halve butikken og jeg hadde utrolig vondt i foten. Gikk helt vanlig og plutselig datt jeg, hehe. Glad det ikke var noen kunder som så det! Gjorde litt vondt å dett på gulvet som er av fliser, men men..
Har vel egentlig ikke fortalt hvorfor jeg plages med foten. Når jeg var i Kristiansand i fjor sommer, var jeg uheldig og tråkket over. Det endte i en kraftig førstuelse og betennelse i noen sener i ankelen. Gikk en stund på krykker etter at jeg kom hjem fra Kristiansand, og plages enda med foten. I begynnelsen av februar skal jeg til Bodø for å undersøke foten, tror det er i MR jeg skal husker ikke helt. Har valgt å ikke skrive noe om det her på bloggen fordi jeg er ikke interessert i å sitte å syte over noe så lite som det. Kan hende jeg kommer til å nevne foten, men det er ikke fordi jeg vil syte å få oppmerksomhet!
I August var det Foldvik Marknad, pappa og de har hytte der så jeg valgte å bli med selvom jeg viste at det kom til å bli en tung og slitsom helg. Dette bildet tok Maria Abdli fra fremover av meg og lillebror etter at vi hadde gått fra hytten til der marknaden var. En stykk sliten Lone! hehe
På tur hjem fra Kristiansand, hadde forferdelig ondt i foten så det å skulle gå på den i 3-4 timer mens vi ventet på flyet hjem var ikke aktuelt. Så jeg lånte en rullestol på Gardermoen. Husker at det var ikke så lett å komme seg frem overalt, så jeg skjønner når de som sitter i rullestol til daglig klager over at det er vanskelig og komme seg til enkelte steder!

Nå skal jeg bare slappe av og legge meg om ikke så veldig lenge. Er opp tidlig og på jobb imorgen. 

Q: Hva skal du gjøre imorgen? 

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar