torsdag 5. januar 2012

Super Silje!

Idag tidlig stod jeg opp i 4 tiden, var veldig vanskelig å komme seg ut av sengen var kjempe trøtt! Men kom meg opp og gjorde meg klar til å dra til amfi for å ta bussen til Tromsø. Mamma og jeg tok taxi til amfi og noen få sekunder etter at vi kom dit, kom politiet også. Det viste seg at noen hadde knust det ene vinduet på døren til bussen. Noen mer om det som hadde skjedd vet jeg egentlig ikke. Mamma hadde fått beskjed fra sykehuset om at hun ikke måtte fryse før den undersøkelsen hun skulle på, så hun hadde tatt på seg litt ekstra med klær før vi for hjemme ifra. Men det hjalp ikke så mye når vi stod ute utfor bussen fordi vi ikke kunne gå inn i den før politiet hadde gjort det de skulle. Så mamma sporte den ene av de seks politifolkene om hun kunne få sitte inni den ene politibilen, det var ikke noe problem så lenge hun satt i baksetet og ikke rørte noe og ikke stakk av med bilen. Når vi gikk ut av bilen sa mamma noe om at hun håpet at det var første og siste gang jeg satt i en politibil. Hehe.. 

Når vi kom til sykehuset i Tromsø skulle jeg egentlig finn frem til der Silje var aleine. Men når jeg kom inn hovedinngangen valgte jeg å sende melding å spørre om moren hennes kunne komme ned. Er jo sykt STORT der. Før vi gikk opp til rommet fikk jeg vite noen praktiske ting, som at jeg måtte sprite hendene og siden hun var på isolat kunne jeg ikke gi henne en klem. Hadde veldig løst til å gi henne det, men det får bli en annen gang! Tiden gikk utrolig fort når jeg var sammen med Silje idag, vi snakket om alt mulig og flirte masse. Snakket om ting vi hadde gjort sammen og sånt. Jeg hadde med en gave til Silje, en ROSA hettegenser, noen sjokoladeklubber som hun liker veldig godt og en Inspirasjons bok/kalender. Er veldig glad for at hun likte gaven. Var kjempe fint å se henne igjen og gleder meg til å se henne igjen! Kommer til å støtte henne så godt jeg kan fremover og gjøre det jeg kan for å hjelpe henne! Jeg tok ikke noen bilder når jeg var der, men moren til Silje tok et bilde så det kommer kanskje på bloggen til Silje iløpet av morgendagen. Siljes Blogg.

Nå skal jeg ta kveld før siste skoledag denne uken. Skal ha fremlegg sammen med Bitteh om Agility og Utstilling. Satser på at dette kommer til å gå super bra! God Natt! 

 ~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar