fredag 6. januar 2012

Koselig dag med Bitteh

Etter skolen idag dro jeg til Bitteh fordi jeg skulle hjelpe henne med å ordne noen ting på hybelen. Vel... kan ikke skryte av at jeg gjorde så veldig mye da.. når jeg sporte hva hun trengte hjelp med sa hun; "neeida, æ træng ikke jælp, æ får det til sjøl". Det var helt til at hun skulle ha spisebordet fra den ene hybelen til den andre. Da måtte jeg hjelpe henne fordi hun hadde klart å "stengt" seg selv inne på rommet. haha... Jeg hjalp henne med å få det inn på det nye rommet, å etter en liten stund sporte jeg om det var noe jeg kunne gjøre så da gikk jeg en tur på butikken for henne. Kjøpte det vi skulle lage til middag og sånt.
Taco gryte, rømme, ost og pitabrød. NAM! 

Haha, alltid fint med personlig klesstativ. Min kjære veninne Bitteh som står under jakken min.

Dagens ordtak; 
Men selv om du så har lidd skipbrudd både en og flere ganger i ditt liv, 
så betyr ikke det noe så lenge du har svømmeferdighetene i behold.
(Eva Marie Solheim)

~Lone Elisabeth~

2 kommentarer:

  1. Va koslig idag ja :D
    Haha, ja klart ju ikke bær det bordet aleina, du kjent nu sjøll, det va ju drit tongt.. ;p
    Takk før at du gikk på butikken før mæ :D<3

    SvarSlett
  2. hehe, va nu ikke så tongt da ;P haha, menmen :) <3
    ikkje noko problem vettu :) <3

    SvarSlett