tirsdag 24. januar 2012

♥ Dag 8 - Min favoritt bok akkurat nå

Jeg kan ikke skryte av at jeg er noe lesehest og at jeg leser masse bøker. Men av de bøkene jeg har lest er nok PS. Jeg elsker deg. Jeg klarte å leve meg inn i boken da jeg leste den og synes boken er 1000 ganger bedre enn filmen! Boken er på ca.489 sider i pocket utgaven. Anbefaler denne boken!
Fremsiden på boken. 

Idag har jeg ikke gjort så veldig mye, var hjemme fra skolen fordi jeg hadde veldig ondt i hodet. Som jeg hadde hadd fra igår. Så jeg har for det meste sovet. Nå skal jeg gjøre litt lekser før jeg skal legge meg. Heldigvis er jeg i så fin form nå at det blir nok skole på meg imorgen så lenge jeg ikke blir dårlig iløpet av natten. Satser på at jeg ikke blir det. 
Et bilde fra i sommer når jeg var på KSS i Kristiansand, savner gjengen veldig mye og satser virkelig på å dra dit i sommer!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar