lørdag 28. april 2012

Koselig kveld med verdens beste

Igår var jeg sammen med Kristian, møtte han i rundt kl.19 og vi gikk til smak å spiste. Fikk smakt biff for første gang! Å det var faktisk veldig godt!! Etter at vi hadde spis gikk vi å spilte en runde biljard. Haha, ikke noe sjokk at det var Kristian som vant. MEN jeg var faktisk ikke så dårlig, når han hadde fått ned sin siste kule og hadde den svarte igjen hadde jeg to kuler igjen. Så jeg må si meg fornøyd med at jeg hadde en kule igjen når han fikk ned den svarte kulen. Men det er utrulig artig å spille biljard selv om jeg dommer meg litt ut. Så gikk vi til kinoen, vi skulle se The Avengers i 3D, første gang jeg så en film i 3D. Var litt sliten i øynene og litt ondt i hodet etterpå, men det var verdt det. Synes filmen var veldig bra og fikk flirt en god del.


Alt i alt hadde jeg en kjempe koselig kveld og det var veldig fint å finne på noe helt alene sammen med Kristian! Imorgen skal jeg synge sammen med koret på morgenen og litt senere drar Kristian og jeg til Erikstad. Gleder meg masse masse til å besøke Sonja og Rolf igjen, og selvfølgelig å se hundene! Mormor har også bursdag imorgen så vist jeg er heldig blir det litt bursdagsfeiring før jeg drar! 
Ha en fin lørdags natt og sov godt!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar