tirsdag 1. mai 2012

Erikstad

Søndag dro Kristian og jeg til Erikstad med bussen. Når vi kom dit til Kanstad krysset kom Rolf å hentet oss. Var kjempe godt å se han igjen! Å var kjempe godt å se Sonja! Var godt å komme inn døren å få alle hundene (8 stk) imot seg. Å ikke minst Poppy som var kjempe glad og kjente meg godt igjen. Mandagen  dro vi til Sortland, var der i flere timer. Shopping og besøk hos Gunnveig. Etter at Kristian og jeg hadde vært på senteret en stund gikk vi til Gunnveig. Der satt vi å snakket, spiste og koset oss før jeg fikk Kristian med på å gå til senteret igjen. Så gikk vi på alle 3 sentrene, så kjempe masse fint men kjøpte ikke noe annet enn noe scrappe utstyr som jeg skal bruke for å lage konfirmasjons kort. Når vi kom tilbake til Erikstad laget jeg sjokolademousse og etter noen timer laget Rolf pannekaker. Han lager verdens beste pannekaker! Så spiste vi og koset oss, før Kristian og jeg gikk å så en film. Vi så "Horon Hears A Who", var en veldig søt film. Spesielt lille Katie som kjempe kjempe søt!
Så søt når hun sier hvordan det er i hennes verden!!

Idag gjorde vi ikke så veldig mye, Monica og to av guttene hennes kom til Erikstad. Når de skulle dra hjem satt Kristian og jeg på til Ballangen, hvor mamma kom å hentet oss. Nå sitter jeg bare å slapper av og ser på tv. Skal lage meg litt mat før jeg tar kveld. Noen få bilder fra de siste dagene. Glemte kameraet hjemme så det ble ikke så mange bilder.

Det var ikke snø ute, men plutselig begynte det å snø igår! Spesielt artig når du ser en sommerreklame på TV og når du snur hodet å ser ut snør det masse!

Tilly, Tia, Bell og Lisa. Søte små voffsene!



Tilly!                                                                     

 

      Kristian som koser med hundene ei lita stund før vi dro.

Kristian på ferga på tur hjem idag.

~Lone Elisabeth~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar