mandag 16. april 2012

Rydding

Mye av ettermiddagen har gått til å rydde. Idag har jeg ryddet i noe av scrapbooking tingene mine, å jeg fant virkelig ut at jeg trenger ikke mere! Er ikke alt som jeg har ryddet i men det skjer vel etterhvert!  Er ikke så ofte jeg bruker det jeg har så da er det ikke noe vits i å kjøpe mer. Legger ut noen bilder av hvordan det nye "systemet" mitt er. Selv skulle jeg ønske systemet mitt var annerledes, men har ikke plass til å ha det slik jeg ønsker.
En boks som jeg skal skyve under senga. Kom en god del mere ting oppi etter at jeg tok bildet.

Dette er egentlig en sånn kasse som skal brukes til verktøy som jeg kjøpte på jobb. Men for min del passet den bedre til dette.

To små "kommoder" som jeg har fylt med blomster og noen bokstaver. Og kassen som vises på det andre bildet også.

Kurvene jeg har sortert ting i.

Skuff 1 alt er på plass!

Skuff 2 alt er på plass!

Mitt kjære outfit de siste timene; 


Genser og jakken er Kristian sine.
Jobbebuksen er kjøpt på Coop OBS! og er kjempe deilig!

Haha, la merke til dette inni jakken. 

Når jeg logget på spotify la jeg merke til at Kristian hadde vært å laget en liten spilleliste. Har vel hørt på den, den siste timen eller noe.

Nå skal jeg snart ta å legge meg, er kjempe trøtt! Har allerede sovet en liten stund på gulvet på rommet. Ble vekt av mamma når hun kom hjem istad. Hehe....

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar