mandag 2. april 2012

Erikstad

Idag dro jeg til Erikstad med bussen rundt halv 10. Sov nesten hele veien, det beste jeg vet er å sove i en bil eller buss er så godt å sove da. Var kjempe fint vær hele turen! Når jeg kom frem til Lødingen, så  jeg at Vegar og Emma satt på en benk å spiste is så jeg gikk bort til dem mens jeg ventet på at Rolf skulle komme å hente meg. Sto en god stund å snakket med dem før de skulle dra på hytten igjen. Gikk ikke mange minutter før Rolf kom, vi handlet litt før vi dro til Erikstad. Når vi kom til Erikstad var det kjempe godt å komme inn døren å se alle hundene som kom imot meg! Å si hei til Sonja!! Nå ligger jeg bare å slapper av på sofaen å ser på One Tree Hill. Tydeligvis går det ikke busser fra torsdag til søndag så da reiser jeg hjem på onsdag, når jeg kommer hjem til Narvik drar jeg til Kristian. Blogger nok ikke noe mere før jeg kommer til han på Onsdags kvelden. Inatt kommer storebror Sondre og Leia, gleder meg kjempe masse til å se dem igjen!!

Narvik;

Bilder fra turen; 



Litt dårlige bilder siden de er tatt med mobilen.

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar