torsdag 5. april 2012

Hjemme!

Glemte helt av å blogge igår når jeg kom hjem. Når jeg satt på  bussen ringte mamma å fortalte at tante var dratt til sykehuset fordi hun skulle få baby! så da kunne ikke jeg dra til Kristian fordi jeg måtte hjem å være sammen med hundene siden mamma var å passet de andre søskenbarnene mine. Men når jeg ble hentet på  amfi kjørte vi å hentet Kristian så var han hos meg. Vi gjorde ikke så veldig mye, spiste taco og så film til jeg sovnet. eller jeg sovnet vel to ganger.. haha. Idag har når jeg våknet så jeg litt på Ghost Whisperer til Kristian våknet og så vel en episode etter at han våknet også. Så dro vi på besøk på sykehuset til tante, å så på den nye prinsessa! Hun var kjempe søt! tok masse bilder, men har ikke snakket med tante om det er greit at jeg legger noe ut så det får vente til en annen dag. Nå sitter jeg hos Kristian å suser litt på nettet mens han spiller MW3?tror jeg og han fikser noen pc'er. Senere kommer en som heter John, har ikke møtt han før da. De skulle spille noe tror jeg? så når de spiller skal jeg ta å redigere noe bilder eller spille wow.
Bilde Kristian tok av meg på sykehuset. Ps. øyefargen er ikke redigert! :)


~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar