onsdag 25. april 2012

2 måneder

Idag har Kristian og jeg vært sammen i 2 måneder! wow, tiden går veldig fort! Det er ikke akkurat vanlig å feire eller noe sånt når man har vært ilag i 2 måneder, men tenkte jeg kunne skrive litt nå siden jeg ikke fikk gjort det når vi hadde vært sammen i 1 måned.

Dette er vel det eneste og mest naturlige bilde jeg har av oss to ilag! 


Da Kristian og jeg var sammen med John å spilte bowling og biljard!

Kristian var kjempe snill å kom med dette til meg!

Muss til deg!

Fra turen på tur hjem fra Henningsvær!

Fra turen hjem fra Henningsvær.

Kristian var med på hundeutstilling i Harstad. Han som tok dette bildet.

Er kjempe glad i deg Kristian og du får meg til å smile uansett hvor lei meg jeg er! 

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar