mandag 23. april 2012

Bandøvelse!

Idag hadde jeg mattetentamen på skolen. Hadde gruet meg kjempe mye fordi jeg er ikke så flink i matte og blir veldig nervøs å stresset på prøvene! En liten stund før jeg var ferdig var også Bitteh og Maria i klassen ferdig så de ventet på meg i gangen. Når vi var ferdige gikk vi ned til amfi, der så Bitteh og jeg på noen sko. Når klokken var rundt halv 5 gikk vi ut igjen, Bitteh var kjempe nervøs fordi vi skulle å ta bilder av et band som heter Confidence. De var kjempe flinke! På onsdag skal vi også å ta bilder av dem, gleder meg litt fordi da skal jeg ta med mitt kamera så får jeg noen egne bilder.

Men nå skal jeg lese litt på en prøve vi har i mediekommunikasjon (vet ikke om jeg skrev det rett... er så langt ord, men samma det) Skal se om jeg får blogget imorgen etter jeg har vært på koret!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar