lørdag 31. mars 2012

Rica Hotel Narvik

Igår var jeg på Rica å spiste sammen med jobben! Var kjempe koselig å finne på noe sosialt sammen med arbeidskolleganene mine. Selv er jeg ganske kresen i mat veien, så jeg var veldig spent på hvordan menyen var på Rica. Vel, det meste viste jeg ikke hva var... Så jeg endte opp med; 
Kyllingfile med risotto og noe annet. Var godt! 

Resepsjonen på Rica!

Menyen

Når jeg våknet idag å så ut vinduet var det kommet snø! Likte det ikke i det hele tatt, ser virkelig frem til at det skal bli sommer. Og veiene var nesten bar og det var et snev av sommerfølelse i Nordland også!

Før jeg gikk å la meg!

Når jeg stod opp idag.....

Idag har jeg ikke gjort så veldig mye, var en tur i byen for å kjøpe bursdagsgave til Silje. Å vært på jobb i litt over 6 timer og møtte Anette på bowlingen å var der en stund før vi gikk hjem til henne.


Jeg vant!! haha, ikke så stor poengsum da..


~Lone Elisabeth
~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar