lørdag 17. mars 2012

Hundeutstilling

Idag har det meste av dagen gått med på å gjøre ting klart for å dra på hundeutstilling imorgen tidlig. Vilde skulle egentlig være med mamma, Tone og meg til Harstad men hun ble syk så hun kunne ikke være med. Så da sporte jeg Kristian om han hadde lyst til å være med å han sa ja. Er spent på om han klarer å komme seg opp imorgen, men satser på at han klarer det!
Amigo som ikke er så fornøyd med å dusje. Han var veldig glad når han fikk lovt til å komme ut. 
Haha.. slik så jeg ut etter at jeg hadde badet Amigo. Litt våt, menmen... 

Igår tok jeg med meg søskenbarnet mitt Thale for at vi skulle ta hull i øret hennes. Hadde selv tenkt en stund på å ta et til hull i øret. Så jeg tok mitt hull først slik at Thale fikk se at det gikk bra og at det ikke var ondt. Vel jeg skjulte at det svidde veldig mye, men det var ikke direkte ondt

Tre hull i det ene øret og to i det andre!

Thale's nye hull med rosa øredobb!

Nå er det bare å få gjort de siste tingene klare så er det å komme seg i seng. Opp klokken 05.00 imorgen... gleder meg til å sove i bilen!

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar