tirsdag 13. mars 2012

Dagen igår

Igår hadde vi besøk i klassen av han som tegner tegneserien Kollektivet. Han lærte oss ting med hvordan vi skal tegne en tegneserie og sånt. Det var veldig artig, og strekmennene mine ble om til strekmenn med litt mer kjøtt på beina. Haha..

Etter skolen kom mamma og hentet meg. Når vi kom hjem laget vi kylling, ris og salat til middag. Naaam! Det var utrulig godt! Plutselig fant jeg ut at jeg skulle dra til Kristian en tur så jeg snakket med han og sprang til bussen for å rekke den som gikk fortest å slippe å vente i en time. Når jeg kom til Kristian begynte vi å se en film som heter Braveheart som er fra 1995. Det er tydeligvis en film som jeg MÅ se. Han var ganske sjokkert når han fant ut at jeg ikke hadde sett den.
Så ca. halve filmen og det jeg så syntes jeg var bra. Satser på at jeg får sett filmen ferdig denne uken hvis  Kristian får tid og ikke må jobbe hele uken. Kristian laget kakao og han fant ut at han skulle lære meg å spille wow. Så vi laget en konto til meg og laget en sånn figur som jeg skulle bruke. Hehe, laget et blått troll med blått hår hvis jeg husker rett. Så en dag skal Kristian ordne slik at jeg får wow på mac'en og kan spille det når jeg er hjemme og ikke må være hos han for å spille.

~Lone Elisabeth~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar