mandag 19. mars 2012

Hundeutstilling, kaffebesøk og Rica!

Igår stod jeg opp kl.05.00! eller jeg var egentlig våken kl.04.30, men orket ikke stå opp. Når klokken var 06.00 kjørte vi hjemmefra, Shanto skulle være hjemme sammen med mormor fordi han ikke liker å være på  utstilling. Var litt fælt å dra når vi hørte han satt å peip og bjeffet fordi han ville være med oss. Vi plukket opp Tone og voffsen hennes Larsson litt lengre ned i bakken så var neste stopp i byen for å plukke opp Kristian. Jeg sov nesten hele turen til Harstad, men når vi kom dit kjente jeg at nervene begynte å komme. Var sinnsykt nervøs før jeg kom meg inn i utstillings ringen. Kristian prøvde virkelig å få meg til å slappe av og ikke være så nervøs. Han klarte selvfølgelig å få meg til å smile å sånt, men nervene forsvant mest når jeg var kommet inn i ringen og var igang. Amigo fikk en kjempe bra kritikk og gikk ut med excellent og blei nr.2 i sin klasse. Senere idag skal jeg legge ut kritikken og bilder fra da Amigo og jeg var inne i ringen. 
Amigo før vi dro til Harstad!

!Hand i hand!
Sinnsykt dårlig bilde siden det er tatt med mobilen.

Når vi kom hjem igjen skulle jeg bli med Kristian og foreldrene hannes til ei som het Monica og familien hennes å spise kake og se på det nye familie medlemmet deres. De hadde fått en kjempe søt jente for ca.3 dager siden. Hun var kjempe søt! Er kjempe glad i unger og spesielt når de er små. Fikk lovt til å holde henne og det var veldig uvant siden hun var så lita. Et kjempe koselig besøk hos dem!

Etter vi hadde vært der, kjørte vi først til meg slik at jeg kunne springe inn å skifte til rallarklær. Kristian skulle møte Christer så vi dro å møtte han og var en stund sammen med han før vi dro hjem til Christer og Kamilla. Etter en stund dro Christer, Kamilla, Marcus, Kristian og jeg til Rica hotellet og satt der en stund sammen. Marcus, Christer og Kamilla kjørte opp til bowlingen og Kristian og jeg stod å snakket med noen på Rica. Så vi var spreke og gikk opp, men det var ganske kaldt! Var sammen med de en liten stund før jeg dro hjem.

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar