søndag 2. oktober 2011

Super helg

Helgen har vært kjempe bra, lørdag var jeg og shoppet i lag med mamma for å finne noen møbler til rommet mitt. Det jeg så etter var bord til sofaen, nattbord og en kommode. Var innom på Bohus og Skeidar, men endte opp med at jeg handlet på skeidar. Bilder av det jeg kjøpte kommer når jeg har fått montert det. Senere dro jeg til Anette fordi jeg skulle overnatte hos henne fra lørdag til søndag. Vi hadde det kjempe gøy og vi kom oss ikke tilig i seng for å si det sånn! Vi våknet i halv 1 tiden idag så nå er jeg ganske trøtt! I 19 tiden skulle vi møte Helle på bowlingen, vi spilte en runde og jeg vant med 127 poeng, Anette kom på andre med 75 og Helle fikk 71 poeng. Ble ikke tatt noen bilder, men men. Men nå sier jeg god natt ! 

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar