søndag 30. oktober 2011

Søndag

Er sykt godt med søndag, en dag der det er tid til å slappe av. Idag har jeg vært i kirken å syngt sammen med koret. Var en del folk i kirken, men de fleste som var der var konfirmanter og noen av foreldrene deres. Etter at vi var ferdig i kirken dro jeg hjem og begynte å lage et kort til Mor som blir 76 år idag. Valgte å ikke begynne å leite etter scrapbook tingene mine så jeg laget det på mac'en. Nå venter jeg bare på at pappa skal ringe meg for å si at han er utenfor for å hente meg, så jeg kan bli med til mor for å feire bursdagen. Er en stund siden jeg har vært hos mor enda hun bor 10 min unna med bil, men har vært en god del skole ting og jobb som har tatt opp tiden min. Men blir godt å se både mor og far igjen! Har fått en sang på hjernen som vanlig. Det er en gammel sang, men det har ikke noe å si.



~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar