tirsdag 18. oktober 2011

Medier og Kommunikasjon

Har ikke skrevet så mye om hva jeg gjør på skolen og sånt så jeg tenkte jeg kunne gjøre det nå. Jeg går første året på Medier og Kommunikasjon på Solhaugen Vidregående Skole. Det er et helt supert miljø på skolen og jeg trives veldig godt! Jeg går i klasse med de beste folkene og ingen dager på skolen er kjedelige. Vi har lært en god del om Photoshop og andre programmer som vi skal bruke.

Martine og meg


Bitteh er vel den jeg er blitt best kjent med i klassen. Jeg trodde ikke første skoledag at vi skulle bli venner, fordi vi virker veldig forskjellige. Vi er veldig forskjellige, men det er egentlig veldig bra fordi vi forstår hverandre på mange måter og har flere tinger tilfelles. Vil si at vi er eksperter på å flire og "dø" av latter. Men vi er flinke til å flire når vi kan og ikke når læreren står å forklarer ting på tavlen. Er veldig glad for at jeg er blitt kjent med henne!

Martine, meg og Vilde! To super jenter!

Nå holder vi på med å lage en reklame film. Jeg kom på gruppe med Ragnhild, Lina og Bitteh, og det er en fin gruppe. Vi fikk målgruppen 30-45 år og vi valgte at vi skulle lage en reklame film om en anti-rynke krem. Imorgen skal vi begynne å filme og det blir spennende. Vi skal selv redigere filmen og det kan bli en veldig artig opplevelse, fordi jeg er ikke så flink med å redigere film.


Q: Hvilken skole og linje går du på ?
Q: Har du en veldig god venn i klassen ? 

~Lone Elisabeth~



1 kommentar:

  1. Haha, nei trudd ikke at vi kom te å bi vænna æ heller, så liksom ikke det før mæ. Men så bynt vi å snakk og sånt, og bei bærre beir og beir kjent, og det e æ så utrulig gla før. Du gidd liksom hør på sytet mitt vess det e nå æ treng å få ut, du overlev med min dårlige humor ikke mange som gjør det. Tar dæ ikke nær av teng når æ liksom e frækk, sjøl om det e kødd e det ikke alle som skjønna det! Du lys liksom opp skoledagen min, æ e bidd så utrulig glad i dæ <3 og e utrulig glad før at vi e bidd så gode vænna som vi e bidd.. E utrulig artig å mobb dialekta de, sjøl om æ får tebake, men det e liksom vårres mobbing te kverandre. Love you snupp<3

    SvarSlett