lørdag 15. oktober 2011

Helg

Igår var jeg og spiste taco ilag med noen av de jeg jobber sammen med. Det var en kjempe fin kveld og jeg fikk trent magemusklene godt. Vi spiste taco og satt å snakket sammen om alt mulig nesten. Er veldig fint at alle kommer så godt overens på jobben. Jeg synes vi har et veldig fint arbeidsmiljø på jobb og det er jeg veldig glad for. Ble ikke tatt noen bilder fordi det glemte jeg helt av.

Idag har jeg vært ilag med Bitteh og Ane-Ma (søsteren til Bitteh). Først gikk vi litt på senteret en liten stund og etter det gikk vi hjem til Bitteh. Vi satt å pratet en god stund før vi bestemte oss for å gå til Storsenteret for å kjøpe hårfarge til Ane-Ma og litt lørdags godter. Vi var å spiste på Viva Italia og det var veldig koselig. Når vi kom hjem til Bitteh farget hun håret til Ane-Ma og mens vi ventet på at hun skulle skylle det ut satte vi på filmen Big mommas like father like son. Så en del av filmen før jeg ble hentet. Nå skal jeg kose meg med litt lørdags godter og se på sjukehuset i Aidensfield. Ha en fin lørdagskveld!

~Lone Elisabeth~

1 kommentar: