lørdag 22. oktober 2011

Lørdag

Idag var jeg på jobb fra 09.30-16.00, var veldig mye folk som var innom idag å handlet. Merker at folk begynner å forberede ting til jul. Er bare 9 uker til juleaften idag faktisk! Etter jobb dro mamma og jeg til byen for å se på noen bokstaver til å henge på veggen og noen andre små ting. Vel, kom ikke hjem med bokstaver da... Gikk forbi Vero Moda, å jeg bare måtte inn dit etter at mamma viste meg en genser som hang på utsiden! Kom ut av butikken med dette;

Denne genseren, blonder nederst.

Denne buksen. Toppen er kjøpt på Cubus.

Denne singletten og en som er lik i svart.

Igår når jeg kom hjem hadde mamma kjøpt en mini orkide til meg. Den var kjempe søt og liten og selvfølgelig lilla.



Q: Hva synes du om bildene av orkide'en ? 

~Lone Elisabeth~ 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar