tirsdag 5. juni 2012

SoooL!

Beklager for lite blogging de siste dagene! men det har vært så fint vær her i Narvik at jeg har vært ute så å si hele tiden. Lørdag var det byfest i Narvik så da hadde jeg med meg Thale og Brage (søskenbarn) til byen for å se på det som skjedde og dra på brannstasjonen. Var å spiste på viva og storkoset oss. Møtte også mamma'en til Bitteh og resten av familien! Veldig kos å møte dem igjen. Lillebroren til Bitteh var også ilamme oss hele dagen. Å vi møtte Emil og Stian som også var ilamme oss. I seks tiden dro jeg hjem for å ordne noe hjemme og pakke før jeg skulle dra til byen igjen fordi at jeg skulle sove hos Bitteh. Tror vi var ute til i tolv tiden eller noe! Kjempe kos!
Søndagen var jeg ute og gikk så å si hele dagen, også var jeg en tur innom hos Kristian. Egentlig ikke så mye å si om den dagen. Hehe
Mandag; var jeg ute en del av dagen sammen med Kristian, Bitteh, Emil og noen flere. Fikk også vite en veldig trist beskjed så det ble en trist dag. Men alt i alt var den ganske fantastisk!
Tirsdag (idag): skal snart ut fordi det er helt fantastisk vær! SOL og helt blå himmel!!! FANTASTISK!!!

Oppe i stigebilen sammen med Brage og Thale!

Bitteh på lekeplassen. Haha

Bitteh og Emil, søteste!


haha, skiltet utenfor Amfi.

Var dum og yppet meg mot Kristian, vel det endte med at hele meg var veldig veldig våt!

Kristian og meg! Glad i deg!
(vi var så tøffe å tok speilbilde i trinigon)

Har ikke ord til dette bildet egentlig. Bildet sier vel mere selv.

Er et tre der det er mange som har risset inn ting i. Så Kristian risset inn L + K, aaw!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar