fredag 15. juni 2012

Ingen eksamen!!

Igår var det sist muligheten for at vi kunne komme opp i eksamen! Vi kunne komme opp i naturfag og matematikk, å jeg hadde ikke lyst til å komme opp i noe av det. Så igår møtte jeg Bitteh litt over halv 2 fordi vi skulle gå opp til skolen idag for å få vite om vi kom opp eller ikke. Satt kjempe nervøs i kantinen når rektoren kom inn. Å hørte hun sa at det var en gruppe som var kommet opp i naturfag, da tenkte jeg at det er selvfølgelig oss! men neida, det var 1F !!! Å alle hylte ( noen av glede og andre i sorg ) så gikk rektoren etter at hun hadde lest opp navnene på de som skulle ha eksamen. Å sa ikke noe om matematikken så da skjønte vi at vi ikke kom opp! Var den mest fantastiske følelsen jeg har hatt på leeenge! Alle klemte hverandre og var overlykkelige!

Idag drar jeg til Sonja og Rolf! Gleder meg kjempe masse!! er en stund siden jeg har vært der og får ikke noe særlig tid til å dra dit isommer..

God natt! forteller litt om dagen idag på søndag når jeg kommer hjem, blir ikke noe blogging i helgen.

                                                              ~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar