onsdag 27. juni 2012

Igår og idag!

Igår ble Kristian med når pappa skulle kjøre meg til flyplassen, sånn at han også kunne si hade der. Var veldig koselig at han var med, men det gjorde det ikke noe lettere å dra når han stod der. Flyet var i rute fra Narvik og etter ca.30 min i luften landet vi i Bodø. Når jeg kom inn på flyplassen i Bodø å skulle se på tavlen etter mitt fly ble jeg egentlig litt forvirret. Fordi det stod ikke Brønnøysund, men Sandnessjøen . Var tydelig vis en mellom landing før vi kom til Brønnøysund. Flyet var også 20 min forsinket så jeg hadde litt tid på flyplassen i Bodø. Når jeg kom til Brønnøysund stod Tante Jorun og Øivind å ventet på meg! Var fint å se dem igjen. Så vente vi på bagasjen min, å dro hjem til dem å spiste. Tante dro på jobb og Øivind og jeg ble igjen hjemme. Plutselig fikk vi melding fra Tante om at Hans Majestet Kongens Garde var i byen. Så Øivind og jeg heiv oss på sykkelen å syklet inn til byen.

Fikk også prøvd uniformen jeg skal bruke på jobb igår! Vil si den satt ganske bra, tante er flink til å bestille klær uten å vite hvilken størrelse jeg bruker.
Nå skal jeg stå opp å få meg noe frokost å bare slappe av til jeg skal på jobb kl.16 idag! Gruer meg masse siden det er en ny plass og masse nye ting som jeg ikke har peiling på hva heter. Men håper jeg klare det bra!

Slenger med et bilde Øivind tok av Kristian, meg og lillebror! 

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar