mandag 25. juni 2012

Hadebra Narvik!

Akkurat nå holder jeg på å pakke det siste jeg skal ha med meg når jeg reiser til Brønnøysund imorgen ! Skal være i Brønnøysund i over en måned å jobbe på hos tante på Mekk. Skal også bo hos tante! gleder meg kjempe masse skal bli artig å få være hos dem en stund, å komme seg bort fra Narvik blir nok også godt!

Idag har egentlig vært en litt trist dag. Kristian har vært her hele helgen å skulle dra, vel jeg innså idag at jeg ikke skulle møte han før om litt over måned. Ble selvfølgelig noen tårer når han dro hjem idag, menmen.. Nå skal jeg dra å vaske bilen, så stelle hundene og etterpå sette meg ned fremfor tv eller mac'en å slappe av med litt godis!



(sorry for dårlige bilder, er tatt med mobilen) 

Sist men ikke minst kommer til å savne alle kjempe mye når jeg drar! Blir godt å reise bort, men gleder meg masse til å komme hjem å se alle sammen! 

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar