mandag 5. desember 2011

Pappa helg

Fredag var jeg barnevakt for lillebror, fordi pappa og Bodil skulle på julebord. Er veldig greit å passe lillebror for han hører somregel etter. Vi koset oss å så på tv og stekte en grandiosa og litt spiste litt love hearts. Tok noen bilder av love hearsene og redigerte dem. Lørdag var jeg på jobb fra 12-18.30, når jeg var ferdig på jobb kom pappa å hentet meg også kjørte vi til mor og far for å feire bursdagen til far. Litt senere når vi var kommet hjem laget vi taco og koset oss.






Søndag fikk jeg såve lenge, endelig en dag der lillebror ikke vekte meg! Pappa, lillebror og jeg dro til byen for å kjøpe brus fordi coca-cola trailern var i Narvik på Coop OBS! Når vi først var på Coop OBS, handlet vi noen små ting, fordi de hadde medlems tilbud. Fikk hilse på coca-cola nissen iår også, herregud sier jeg bare! Det er jo samme nisse som det har vært i alle år! Er vel ikke så veldig lenge til de bytter nisse tror jeg, han har vært nisse i noen år nå så....







~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar