onsdag 21. desember 2011

Forandringer fryder ikke....

Igår var jeg hos frisøren fordi jeg skulle stusse håret før jul. Vel jeg sa at hun tok det hun måtte ta.... Det endte opp med en del kortere hår enn planlagt... men men, det vokser heldigvis ut igjen!
NÅ                              FØR

Noen syntes ikke at det var blitt så veldig kortere, men for meg føles det som utrolig mye kortere. 

Idag tok vi juleferie fra skolen !!! Er sykt deilig med ferie selv om jeg skal på jobb i romjula. Det kommer også masse familie hit i jula Tante Jorun og Øivind, Tante Liv, Onkel Alf Are, Benedikte, Kristine også tror jeg Maria, Thomas og Kristian! Blir masse folk, men gleder meg veldig til å møte dem igjen. Akkurat nå gleder jeg meg mest til Fredag!! Da blir jeg 16 år og hååååper jeg får lovt til å øvelseskjøre sammen med mamma! 

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar