søndag 18. desember 2011

Min uke i korte trekk

Mandag var jeg på bassenget sammen med pappa og lillebror i 2 timer. Det var veldig godt å være i bassenget å bare svømme frem og tilbake. Tror jeg skal begynne å dra oftere på bassenget for å svømme!

Tirsdag feiret jeg bursdagen min sammen med Bitteh, Therese, Vilde og Martine. Først var vi å spiste på Bella Napoli og storkoset oss der. Fikk også klubbe fordi jeg sa at jeg feiret bursdagen min Jippi! Syntes det var veldig koselig å være ut å spise sammen med dem. Etter vi hadde spist og snakket sammen en god stund gikk vi bort til kinoen. Vi skulle se New Years Eve! Var vel ikke hjemme før i halv 12 tiden på natta, og såvnet i halv 1 tiden, så var ganske trøtt på skolen dagen etter. Ble ikke tatt noe bilder, tenkte ikke så mye på det.. men men

Onsdag var jeg sammen med Bitteh, vi gikk til henne å gjorde litt lekser og forberedet oss til norsk prøven! Etter jeg hadde vært hos Bitteh tok jeg bussen hjem til Fagernes og gikk til barneskolen for å se på juleforestillingen. Er veldig koselig å dra tilbake til den skolen jeg gikk på og møte lærerne jeg hadde og se på juleforestillingen! Er mange fine minner fra den skolen og minnene fra hva vi gjorde på juleforestillingene!!


Torsdag var det skole og jobb. De litt over 4 timene jeg var på jobb gikk veldig fort. Skulle tru noen skrudde tiden fortere. 

Fredag var det også skole og jobb. Tiden gikk like fort om ikke fortere på jobb. Merker veldig godt at folk er veldig jule stresset og det virker som de kjøper det de får tak i. Men det er jo bare bra for butikken da.

Lørdag begynte jeg halv 10 på jobb og var på jobb til 16.00. Mamma kom å hentet meg så for vi en liten tur til byen for å handle litt. Etter det kjørte mamma meg til pappa fordi jeg skulle til han å feire pappas bursdag som var den 15.Desember. Bodil hadde laget sin sykt gode banan kake, elsker den. Satser på at hun baker den til min bursdag også. Det er bare om 5 dager faktisk!

Er vel ikke lenge til jeg sovner nå... Så jeg sier GOD NATT !

~Lone Elisabeth~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar