søndag 25. desember 2011

Bursdagsfeiring 3 av 3! og Julaften

Fredags kveld feiret jeg bursdagen min hos pappa og de. Fikk verdens beste kake! Banankake som Bodil lager, den er utrolig god!

Fikk 6 lys på kaken, vel det stod et lys igjen etter jeg hadde blåst. Så jeg har vel en kjæreste, som lillebror sa. Hehe.. 

JULAFTEN!

Jeg har ikke hatt noe julestemning iår, ikke før jeg stod i kirken å så alle folkene som kom å satt seg i benkene. Og når vi i koret startet julegudstjenesten med å synge. Hvis jeg husker rett var det 8'ende gangen jeg sang i kirken på julaften sammen med koret. Så lenge jeg er i Narvik på julaften blir jeg nok å synge sammen med dem selv om jeg ikke er med i koret til vanlig. Når vi var ferdige i kirken å kom ut, var det kommet et tynt lag med snø!! Det hjalp enda mere på julestemningen! 

Middag oppe hos Mor og Far. Feiret jul sammen med; Lillebror Ole, Tante Liv, Benedikte, Kristine, Alf Are, Mor, Far, Tante Jorun, Øivind, Marlene, Bodil, Pappa og meg! 

Etter vi hadde spist for vi ned til pappa og de å åpnet gavene.

Juletreet, med gaver til hele gjengen!

Fikk en håndduk fra Bitteh, der det stod Forever alone! var også mere oppi gaven. Hehe, veldig fornøyd med gaven jeg fikk hos henne!! 


Når de andre var dratt hjem begynte lillebror å jeg å bygge lego. Selv synes jeg det er veldig artig å bygge lego, spesielt når man skal følge det trinn for trinn.

Imorgen kommer det bilde av bursdagsgavene og julegavene!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar