torsdag 24. november 2011

Super flinke meg!

Jeg har gjort det igjen, glemt av bloggen! men tar en liten oppdatering på hva jeg gjorde i helgen.
Sist torsdag reiste jeg til Sonja og Rolf. Var sykt lenge siden jeg hadde vært der så jeg gledet meg veldig mye! Var også veldig artig at Cristina var der, har ikke sett henne på kjempe lenge. Cristina snakker dansk så jeg skjønte ikke alt hun sa, men jeg prøvde så godt jeg kunne å forstå hva hun sa. Satt også å lærte henne litt norsk. Ellers den helgen koset jeg meg kjempe masse og der var veldig godt å være der igjen. Gleder meg kjempe masse til neste gang jeg skal dit. Håper litt på å kunne dra dit i juleferien så jeg kan møte storebror og Leia, men får se om jeg har jobb eller ikke. Ble ikke tatt så mye bilder den helgen.


Dette bildet er tatt på morgenen i 10.00 tiden.

Solgte faktisk kameraet mitt i helgen, er rart og ikke ha et kamera. Men det fine er at det er akkurat nå et Canon EOS 7D på tur i posten til meg! Gleder meg som en liten unge til det kommer! 

Q: Har du speilrefleks kamera ? Hvilket ? 

~Lone Elisabeth~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar