mandag 14. november 2011

Koselig helg

Var veldig godt med fri fra jobb i helgen! Har bare slappet av å ikke gjort så veldig mye. Fredagen kom Tanten min og søskenbarnet mitt på besøk til mor og far. Tante og de bor egentlig i Brønnøysund, så det er ikke hver dag de kommer på besøk. Var veldig koselig å møte dem igjen! Lørdag til søndag var jeg hos pappa, er en liten stund siden jeg har vært der så lillebror var veldig glad over at jeg skulle overnatte der. Lørdagen tok jeg noen bilder sammen med søskenbarnet mitt og lillebror. Så her kommer de.

Isak (hunden) elsker å holde i ting og bruker ofte å ta tak i armen min og andre sin arm. Men i helgen når han gjord det hadde jeg en klokke under genseren og da gjorde det litt ondt. Ser ut som jeg har veldig ondt på bildet, men det har jeg ikke!
Lillebror skulle absolutt gi meg en stor klem å dytte meg samtidig. Vel resultatet av det var at vi begge to var på tur til å dette fordi det var veldig glatt. Er veldig glad for at jeg klarte å ta tak i gjerdet sånn at vi ikke datt. 
Julekjolen min kom i posten i helgen!! Var utrolig spent på om jeg ville passe den, å det gjorde jeg! 

Q= Hva synes du om kjolen? 

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar