mandag 7. november 2011

Onsdagens innlegg idag!

NOEN DAGER FOR SENT, MEN BEDRE SENT ENN ALDRI!
Onsdagen var klassen min på Frydenlund(vgs) der skulle vi på gründercamp sammen med de som går medier og kommunikasjon andre året og noen andre klasser. Jeg kom på gruppe sammen med 3 stykker fra de som går andre året og 1 fra min klasse. Gruppen fikk oppgaven om at vi skulle markedsføre et plusshus. Vi viste ikke noe særlig om plusshus fra før så vi måtte lese litt på nettet om det. Vi valgte å lage to tv-program om plusshus. Det ene programmet var en konkurranse og det andre var en reality serie. Fikk ikke til å legge inn bildene fra dagen på mac'en.... Men men


Nå sitter jeg på skolen, i de to siste timene har Bitteh og jeg sotte å sedd på at de andre i klassen har hatt gym. Jeg kan ikke ha gym fordi jeg plages med foten etter at jeg trådde over i sommer når jeg var i Kristiansand. 
Et lite bilde fra da jeg var på Gardemoen å ventet på flyet hjem etter en koselig uke i Kristiansand!

~Lone Elisabeth~


1 kommentar: