onsdag 2. november 2011

Dagen igår og dagen idag kommer imorgen

Igår måtte jeg stå opp halv fem fordi jeg skulle ta bussen til Tromsø, men jeg var overraskende over hvor våken jeg var klokken fem på natten. Mamma kjørte meg til amfi, der skulle jeg møte Marthe og Marit som jeg skulle være sammen med igår. Tror vi var fremme i Tromsø i 9- halv 10 tiden, da var jeg ganske trøtt etter bussturen. Sov en del av turen, men når jeg måtte sitte samme med en jeg ikke kjente klarte jeg ikke å slappe av like mye som når jeg sitter alene. Derfor var det veldig fint at det var nett på bussene! Og overraskende nok var det faktisk folk som var våken som jeg kunne snakke med. I Tromsø skulle vi på en skolemiljøkonferanse som Elevorganisasjonen og barneombudet hadde. Lærte en god del og det var veldig fint å vite hva vi har krav på og flere andre ting. Etter at vi hadde spist lunsj tok Marthe og jeg med oss dessert inn i konferansesalen. Jeg tok med meg en "kopp" med frukt og Marthe tok et kake stykke og et kake stykke til. Hadde ialt en veldig fin dag.


Her var litt om dagen igår. Imorgen kommer litt om dagen idag, er veldig trøtt så jeg skal ta kvedl! God natt!

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar