torsdag 30. juni 2011

Sommerferie del 1

Hei

Søndag reiste mamma,hundene og jeg på ferie til Sverige. Når vi satte oss i bilen var vi ikke helt sikre på hvor vi skulle hen i sverige. Første overnattings stopp var på Bränna camping i Överkalix. Det var varmt for hundene å være i bilen og etter flere timer i bur med små luftepauser var det godt for dem å kunne være laus inne i hytten vi bodde i. Mandag kjørte vi videre, jeg hadde bestemt at vi skulle kjøre til Byske havsbad, der hvor jeg før brukte å være på sommerferie ilamme pappa. 

Når vi kom frem til Byske havsbad sjekket vi om de hadde noen ledige hytter, og heldigvis hadde de det. Hytten vi bor i er ny oppusset og utfor har vi sotte opp gjerder slik at vi kunne ha hundene laus ute. Hundene stor trives her, men det er litt for varmt for de når det er alt fra 30-40 grader ute og rundt 22 grader i skyggen. Her er noen bilder, flere kommer når jeg er kommet hjem.

 
Stjerne i toppen av hotellet som var atmed campingen i Överkalix.

Jeg vasset ut for å kjenne på tempraturen i vannet, dette var ordentlig bade vann! (Byske)

Liten øy ute i havet i Byske

Disse måsene/hettemåsene plager meg hele tiden, eller de plager meg vel ikke er bare jeg som er veldig redde for all slags fugler!

Hvor skal du på ferie i sommer?

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar