onsdag 22. juni 2011

Ferdig på Ungdomsskolen !!

Hei

Er egentlig utrolig hvor fort årene har gådd, igår hadde jeg siste skoledag på Ungdomsskolen og på kvelden hadde vi avsluttning med familien og vi elever fikk utdelt vitnemålet. Dagen igår var super, mamma og pappa var med på avsluttningen og det var jeg veldig glad for. Her er noen bilder fra da jeg fikk vitnemålet


Gunnar (rektor) gir meg vitnemålet



Må også fortelle at jeg vant den ene kategorien på fotokurset vi hadde på skolen. Jeg vant i kategorien farge.

Dette er bilde jeg sendte inn og var så heldig å vant ! Hvis du vil se alle bildene i de fem kategoriene kan du gå inn på Daniels hjemmeside. Elevene på skolen har stemt på hvilket bilde de syntes var finest i de fem kategoriene.


~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar