torsdag 2. juni 2011

En super helg og ag trening i hagen!

Hei

I helgen var mamma og jeg i Tromsø på hundeutstilling, jeg kan trygt si at jeg elsker å være på hundeutstilling. Vi bodde på hytte med Sonja og Rolf, det er de vi har kjøpt hundene ifra og vi har et godt forhold med dem. Jeg stilte Amigo hos tre forskjellige klubber og her er resultatene:


Norsk Miniatyrhund Klubb Nord-Norge

Tromsø 29/05-11
Åpen klasse
Dommer: Ahlman-Stockmari, Tanya
KVAL E     KONK 2     CK     3.BHK

Norsk Dalmatiner Klubb Distr. Kont. Troms og finnmark

Tromsø 29/05-11
Åpen klasse
Dommer: Ridder-Onghena, Lilliane De
KVAL E     KONK 1

Tromsø Hundeklubb

Tromsø 28/05-11
Åpen klasse
Dommer: Doedijns, Rony
KVAL E     KONK 2     CK     3.BHK



Amigo står fint på bordet

Amigo viser seg frem til dommeren med å stå fint

Idag satt jeg opp agility hinderene og trente med Shanto og Amigo. De var veldig giret og var helt i hundre, nå ligger de å snorker og såver i sofaen og er sliten.
Shanto 

Amigo skal lære seg slalom

Svevende Amigo

Agility utstyret ! 

~Lone Elisabeth~








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar