lørdag 25. juni 2011

Fotokurs

Hei

I mai var jeg på fotokurs som Daniel Lindberg og Karl Inge Punsvik hadde. Det var et kjempe bra kurs og jeg lærte masse. Lærte blant annet hvordan jeg skal ta bedre portrettbilder, naturbilder, hvordan jeg tar kontroll over kamra'et og litt om noen forskjellige bilde redigeringsprogram. Hvis de skal ha flere kurs anbefaler jeg dette til de som vil lære seg mere om hvordan man skal ta bedre bilder. Når kurset var ferdig skulle de legge ut noen av de bildene de likte best som vi "elevene" hadde tatt og sendt inn til dem. Og tenk ! bildet jeg hadde sendt inn ble lagt ut på hjemmesiden deres! Ble veldig glad når jeg så det, er selv veldig fornøyd med bilde jeg tok og er glad at andre synes det er et bra bilde.

Dette er bildet jeg sendte inn og det ligger på Daniel's hjemmeside & Karl Inge's hjemmeside.

Har også sendt bildet inn på en konkurranse som Bergene Melk har. Der skal de kåre Norges Vakreste Sted. Klikk her så kommer du inn på bildet jeg sendte inn. Håper noen av dere som leser bloggen kan stemme på bildet mitt.Tusen takk.

~Lone Elisabeth~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar