mandag 6. februar 2012

Meg+sang= for life!

Hvis det er noe jeg liker like godt i livet som hundene så er det å synge. Synger så å si hele tiden og det å bo å være sammen med meg kan vel til tider være slitsomt! Er helt herlig følelsen jeg får når jeg står på scenen! Jeg er alltid kjempe nervøs før jeg går på scenen men når jeg er kommet meg ut og er begynt å synge så glemmer jeg helt at det sitter masse folk å ser på meg.
Foto: Ruben Karlsen
Dette bildet er fra da jeg sang på Folkets hus på en skoleforestilling. Jeg var kjempe nervøs før jeg kom ut på scenen men var ikke så nervøs etterhvert. Sang On the outside looking in med Jordan pruitt.

Foto: Mamma
Dette er fra en foreldrekveld vi hadde på ungdomsskolen. Jeg sang Idyll og det var flere i klassen som spilte til. Får se om at jeg kanskje legger ut film av da jeg sang.

Skulle egentlig melde meg på Ukm, men blir ikke å gjøre det iår. Det er fordi at jeg har ikke vært iform de siste to ukene og formen er ikke på topp nå heller. Så jeg har nok med å komme meg på skolen, få gjort lekser å komme meg på jobb. Men satser på å kanskje kunne melde meg på til neste år.

~Lone Elisabeth~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar