fredag 3. februar 2012

Bodø

Idag dro mamma og jeg til Bodø med fly. Er ikke veldig glad i å fly siden jeg får så veldig ondt i ørene, så de siste minuttene vi satt på flyplassen å ventet på flyet var forferdelig. For jeg viste hva som kom til å komme. Når vi landet i Bodø tok vi bussen til sentrum og gikk til glassgaten eller hva det heter. Men vi var litt tidlig så vi gikk å så på de andre butikkene som var i gatene. Mamma så en fotobutikk, gjett om jeg ble glad! Gikk ut av butikken med;
Objektivet på dette bildet! Sigma 70-300 mm F4-5.6 APO DG MACRO!   
Har ikke fått prøvd det enda, men imorgen skal jeg se om jeg får tatt bilder av månen! 

Kjøpte også en del klær på salg på Vero Moda. Det som sjokkerte meg mest var at jeg kjøpte klær i XS! Har alltid kjøpt klær i M på Vero Moda. Men som mamma sa er det nok fordi at kroppen har forandret seg å sånt. Men det var veldig veldig rart å kjøpe klær i XS. Var kjempe fint å handle klær å få litt nytt i garderoben!
Genser, var på halv pris så kjøpte to. En til i svart.

En svart "tunika"

En trekvart "bluse", var veldig søt.

To busker, en i blå og en i svart. 

Et belte for å bruke til tunikaen.

 Her er noen bilder fra dagen:
SOLEN KOM!! 

Utsikten fra vinduet i flye.

Mamma og jeg spiste på Burger King. Å ketchupen var ikke god! 

Har forresten også laget en side på facebook til bloggen, så hvis dere vil kan dere like siden der å få beskjed om når jeg legger ut nye innlegg! Klikk her for å komme til siden! 

~Lone Elisabeth~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar