fredag 10. februar 2012

Bilde i avisen og jobb

 For noen dager siden sendte jeg inn et bilde til en bildemappe på fremover. Den mappen var med bilder fra kulden som har vært i det siste. Så for to dager siden hadde de som jobber i fremover plukket ut fem av de aller beste bildene! Å der var bildet mitt, ble kjempe glad når jeg så det. Er artig at folk liker bildet ditt og synes at det er bra.

 Igår var jeg på jobb for første gang på to uker. Hadde veldig ondt i hode så det var tungt å være på jobb. Jeg skulle gå på lageret for å presse litt papp og hive søppel og da gikk jeg forbi mamma og hun sa til meg at det så ut som jeg var full. Var helt bleik i ansiktet og klarte så vidt å holde øynene åpne og gikk ikke helt stabilt. Så da skjønte jeg hvorfor kundene hadde sett litt rart på meg!

Etter jobb hadde jeg en avtale med naboene mine Christine og Preben. Jeg skulle intervjue dem om den nye kaien som holder på å bygges på Fagernes. Var andre gang jeg intervjuer noen, å jeg synes det gikk veldig bra. Var også veldig koselig å bli bedre kjent med naboene. Var hos dem til litt over kl.22 og vi snakket egentlig om det meste. De har en datter som er rundt 4 måneder og hun var kjempe søt. Hun smilte og var glad. De har en datter til, men hun lå å sov når jeg var der. Christine har en veldig fin blogg som du finner HER!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar