onsdag 11. juli 2012

Skole! + litt til

Idag fikk jeg endelig sjekket hvordan skole jeg kom inn på! Har ventet lenge på at det var mulig. Var kjempe nervøs når jeg skulle gjøre det. Men heldigvis kom jeg inn i Narvik!!! Er kjempe glad, går ikke å beskrive den følelsen jeg fikk når jeg leste det! Hadde tenkt til å lure Kristian å si at jeg var kommet inn i Brønnøysund (som var andre valget mitt), men når jeg snakket med han i telefonen klarte jeg ikke. haha!
Å jeg som trodde at ingen skulle bli lurt idag.... vell der tok jeg feil! Bitteh klarte virkelig å lure meg, hun fortalte på facebook til meg at hun var kommet inn i Lofoten på skole der. Men klarte heldigvis fort å få henne til å si sannheten! som da var at hun var kommet inn i Narvik, samme klasse som meg! Wiiii,   gleder meg masse masse !! Blir supert å skal gå i samme klasse et år til!

Her i Brønnøysund har jeg det egentlig veldig bra! På dagene jobber jeg en del, sykler veldig ofte til og fra jobb (blir ca.6 kilometer!), spiller og tar det helt med ro. Spiller også en del mobilspill mot tante, både Wordfeud og Rumble. Add meg! Wordfeud; ForeverLone og Rumble; Puppyscruff!! Men må si jeg gleder meg masse til å komme hjem den 1.August! Møte voffsene mine, mamma, mormor, Kristian og Bitteh! Blir heerlig! Begynner å bli lei av at det kun er telefonsamtaler... Vil hjem å kose med voffsene!

Jeg laget middag til tante og Øivind! Tacogryte med pitabrød.

Bilde fra jeg var kommet frem på jobb igår, hadde syklet ca.3 km i et forferdelig regn vær! thighs'en gikk fra å være lys grå til mørk grå! jakken var lysere lilla enn på bildet å var faktisk litt våt igjennom jakken..... Heldigvis fikk jeg sitte på med ei jeg jobber sammen med så å si hele veien hjem!

Bildet fra da jeg gikk en tur rundt 23-00 på natten å snakket med Kristian i telefonen.

Min nye bestevenn! Naboene har en flott Cavalier. Når jeg ser han utfor hopper jeg ofte ut på altanen for å kose med han!

Øivind og jeg laget middag når vi var alene hjemme og tante var på jobb.

Bilde av meg fra igår!

~Lone Elisabeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar